Prawda o aborcji

Dziennikarze za prawdą o aborcji

„Interes z aborcją”

Pod tym tytułem ukazała się właśnie w Polsce książka Alexandry M. Linder o biznesie aborcyjnym w Niemczech. Nie znaczy to jednak, że nie zawiera ona informacji interesujących z punktu widzenia polskiego czytelnika.

 Jest w niej mowa m.in. o wykorzystywaniu szczątków nienarodzonych dzieci do produkcji kosmetyków i szczepionek. Jak zauważa autorka, do produkcji tych ostatnich nadają się wyłącznie komórki wyhodowane z ciała maleństwa, które przed śmiercią było zupełnie zdrowe.

Bulwersująca jest także sprawa transplantacji, w których „płodowy dawca” zostaje uśmiercony, by można było leczyć człowieka już narodzonego. I tak np. w 2008 r. w Denver troje dzieci poddano aborcji, a ich serca wszczepiono noworodkom. Żaden z nich nie przeżył dłużej niż pół godziny po operacji.

W Niemczech chorobę Parkinsona oraz pląsawicę Huntingtona próbuje się leczyć komórkami z mózgów wyabortowanych dzieci. Z kolei na Ukrainie działa ośrodek specjalizujący się w transplantacji komórek płodowych, m.in. w ramach prób opóźniania starości (anti-aging).

Biznes na aborcji mogą robić również firmy kosmetyczne. Warto się np. zastanowić, czy kupić kosmetyki typu anti-aging, w których składzie znajduje się kolagen czy „naturalny kolagen”, ale nie ma wzmianki o źródle jego pochodzenia. Niewiele mówiąca jest tu informacja, że substancja ta pochodzi od „ssaka”, bo nie wiadomo, czy chodzi o człowieka czy zwierzę.

Alexandra Linder opisuje strategię oraz finanse takich proaborcyjnych organizacji, jak Fundusz Ludnościowy ONZ (UNFPA), International Planned Parenthood Federation czy Ipas.

jdud, Gość Niedzielny, 9 grudnia 2011

http://www.gosc.pl/doc/1027606.Interes-z-aborcja

Reklamy

Written by prawdaoaborcji

Grudzień 9, 2011 @ 4:21 pm

%d blogerów lubi to: